Friday, November 4, 2011

majlis penyerahan bendera kontingen sea game

hari khamis yang lepas (3nov) berlangsung majlis pnyerahan bendera oleh menteri belia dan sukan kepada chef de mission sea games 2011. tp aku dari skudai aritu terpaksa gak rush lepas ambik exam malam rabu terus pegi kl untuk even tu esok paginya..huhu.lewat gk aku sampai.mmg x cukup tido and badan pn letih semacam ja.tp syok gak dapat g majlis tu..dapat jumpa semua atlit malaysia.


fuhh,,ramai gk atlit dalam tu,macam2 jenis atlit jg la aku jumpa..haha,excited jg la nak tgk suma even x ckup tdo.haha..majlis tu kejap je,tp dia pnya rehearsal sampai 3 kali.mmg lembik la kaki berdiri lama2.dah la kena berdiri tegak je sepanjang majlis tu.tp tahankn jela.kata national atlit.takkan tu pn x tahan kn..haha


masa majlis ni jg ada majlis ganjaran skim hadiah kemenangan sukan (shakam).ramai gak atlit yang dapat tp yang aku x expect yang paling tinggi dapat insentif sampai rm100k.mmg rezeki dia la..aku klu da main tahap world level mmg men sukan jela.tp rezki aku bukan kat sukan kot..haha.but no one know, maybe someday..haha



Ahmad Shebery Cheek (tengah) bersama kontinjen Malaysia ke Sukan SEA Indonesia 2011 pada majlis penyerahan Jalur Gemilang di Putrajaya, semalam. - UTUSAN/Noor Asrekuzairey Salim
sumber: utusan malaysia online


majlis ni berupa himpunan atlit2 malaysia utk sea games nti.tgk jela kat gambar kat atas tu..siap pakai baju rimau lagi tu.haha..korang ada tak???.mesti xda kn.haha..jgn la jeles..haha.just kidding..hmm,tp silap x stay kat depan masa sesi brgambar tu.klu x boleh gak masuk paper.rugi2..mmber2 aku siap masuk tv3 lagi kena interview.pergh..aku lambat sikit je,klu x mmg famous la aku kat kampung nti..haha.gila glamour dak ni.


majlis tu habis dalam pukul 1 petang..pastu balik kat camp training la.ada test fitness pula (test ergometer 2k).fuhh..aku pn buat dgn sehabis mungkin dgn kaki yang sakit.then the result is much worst compate to my best time.tp aku xnak la bagi alasan sebab kaki sakit then x blh nak dapat benchmark test time,,ntah la maybe im not good enough or im too afraid to try..mcmna eh.my mind think that im could do it but my body doesnt want to do it..huh,come on hata,train harder then prove you can do it..



No comments:

Post a Comment