Wednesday, March 2, 2011

i am back

lama juga tak update blog ni..huh,ye la busy sikit ngan study ngan training rowing.student athlete la katakan.hehe

i am very happy lately. dapat panggilan untk sertai training rowing pasukan malaysia untuk preparation sea game november ni. tp ntah la dapat ke tak final slot selection untuk game sea game tuh. kalau ikutkan hati nak je main untuk team malaysia..yela, chance datang skali ni je.tp nak kena pikir study pula..pening2,nak pikir tangguh internship masa semester break ni sebab ada camp training sea game masa tuh. tp ntah la.mcm banyak problem je kalau nak tangguh internship..kesannya konvo kena postpone ke tahun hadapan.huh..family aku da la x galakkan benda2 mcm ni klu sampai effect konvo kena tangguh.tapi end of the day, ak mcm xnak tangguh je..klu dapat panggilan lg ok la.xdela brharap sgt nak dapat slot untuk final skuad sea game nti..insyallah ada rezki dapat men gak nti..hehe

but this whole month got training for rowing malaysia team..nak prepare untuk international game "searf championship" kat indonesia april nanti.kira macam pre-competition untuk sea game nti.rasa excited pula nak pegi..haha,yela.first time dapat join game ni.tp xtau pula dapat main untuk event pe nti..pape pun.will try my best..

3 comments:

  1. finally....hehe mmg cte psl rowing jeh la ek..why not ko try weh.peluang dtg skali jeh.byk pulak tu event.kalau la aku tinggi kan....huuuuu~

    ReplyDelete
  2. haha..finally pa,mmg hidup aku ngn rowing je pn,,

    aku ingat nak update pasal family aku gk kat cni.nak tgk x gmbr anak sedara aku yg comel..hehe.cute bangat

    ye ah,,ak try je..sape yg xnk.tp seyes berat je ak rasa.pikir nak tarik diri pn ade gk.tp ak try je..nak dak rowers baru ikut jejak aku pula

    ReplyDelete
  3. huhuhu...tu la...bestnya kalo dot pun tinggi...pe la nasib badan kn..kecik je...adess..anyway hattah...do ur best k...

    ReplyDelete