Saturday, January 21, 2012

rest and doing nothing

hari ni aku dah ada kat subang jaya, kat rumah iparku..lepak sini dulu before flight dari 24jan ni dari KL to sandakan.exam da habis so semua orng pn dah xda kat UTM.buat apa aku nak tggl lama2 sana kn..masib baik jg la ada saudara kat subang ni blh jg stay sini kejap..hehe

tapi hari ni team rowing UTM da start  training camp kat empangan batu, sedih jg aku xdpt join sbb nak balik sabah kn..pa blh buat,dah lama jg aku x naik bot rowing tu.kaki pula x ok lagi sebab terseliuh masa main bola aritu..xdala teruk sgt tp sbb nila aku xdpt nak training sgt.huhu...exam dan PSM memang buat aku x cukup tangan nak buat, sampai training aku pn da slowdown..sekali buat test fitness ergometer 2kilometer.mak ai jauh gila drop performance.haishh..xpala.aku try buildup strength slow2

so masa ni just relax and do nothing.nak training kat kwsn ni pn aku x berapa nak suka sgt..tnggu la sampai rumah nti bru try training balik.yela..apala kn coach pikir nti.dia da train lama2 sampai aku main sea games..alih2 aku ni x training.klu x training tp masa test fitness ok still boleh consider lg.ni x..haha,papa pn x boleh..tp insyallah aku try buat semua tu

No comments:

Post a Comment