Friday, July 8, 2011

selection sea games rowing athlete..

10 and 11 july ni ada pemilihan akhir skuad kebangsaan rowing kat UTMkl..nama aku ada dalam senarai akhir atlit yang akan diserapkan dalam team rowing malaysia for selection..tp mampu ka aku melepasinya??..lantak la,aku pn x kisah yang penting im just want to try my best.defeat my own weakness..

tp siyesla.sapa yang xnak main sea game kalau ada peluang..tp level aku ni mcm x layak je.yela..dalam tahap ni aku sepatutnya da blh wat ergometer below 7:10 min with good condition of aerobic and anaerobic..tp apakah upaya ku.masa ni pula tgh internship..training mmg takat yg mampu je..hmm.ntah la..but i want to fight till the end

so means aku nak gerak esok da(sabtu 9 july)..masa tu pula tgh peak time ngn case perhimpunan BERSIH 2.0..ntah mcmne la ak nak travel g kl nti.dgn road block disana sini..haishh.gua panas btul la..haha

pape pun..hope the best will be stay.and i will make sure im the one of it :)

all da best my friend

2 comments:

  1. x bley blah header blog ko...hahahah make sure x sia2 en malek bg ko rowing suit malaysia tu.bkn sng nk dpt.this is the chance ko nk wakil msia.next 2 years blom tentu tuan rumah wt game rowing n maybe masa tu da ramai atlit2 baru mula naik.so jgn lepaskan peluang ni

    ReplyDelete
  2. haha..style pe..haha.aku pn x sure dapat main ke x.harap kat skill jela.klu nak lawan power ergo mmh kelaut la ak.haha..insyallah.aku cuba :)

    ReplyDelete