Saturday, June 11, 2011

sukma 2011: rowing



sekian lama akhirnya rowing menjadi salah satu sukan yang dipertandingkan di dalam sukan malaysia (sukma).memamg rasa frust la der sebab x dapat nak main sukma sebab restricted for rowers under 21.haish..xpela.ok jg untuk pembangunan sukan rowing di malaysia.bagi pendedahan kat anak2 muda dengan game2 yang besar.gain more experience to be a good rowers..hmm,siap masuk tv dan paper lagi tuh.huh..glamor dak2 ni.

banyak kejutan masa sukma rowing yang julung2 kalinya di anjurkan.team Terenggannu kira jd overall champion diantara 5 pasukan yang bertanding.gua respect sama coach acap..dapat bentuk rower2 baru to be a champion.ada di antara rowers utm yang da lama men rowing pn kalah dengan rowers terengganu ni.harap sume rowers sukma ni kekal lama dalam rowing.harap suatu hari nanti malaysia dapat menang medal rowing sea-games.


coach acap..ditemubual oleh tv3 and astro arena

antara pasukan yang bertanding..










antara medalist..

women single scull: 1.t'ganu 2.selangor 3.WP



men single scull: 1.johor 2.t'ganu 3.WP



Lightweight men double scull (LM2X): 1.selangor 2.johor 3.t'ganu



Lightweight women double scull (LW2X): 1.johor 2.WP 3.t'ganu


Lighweight men four(LM4-): 1.t'ganu 2.johor 3.selangor




lightweight women four (LW4-): 1.t'ganu 2.johor 3.selangor



men 8 (8+): 1.t'ganu 2.johor 3.selangor



sebagai UTM rowers.aku sedih gak sebab xde sornag pn dari my team yg dapat gold...xpe.bukan rezki korng.tuhan nak tunjuk kat korang yang u all need to train more harder than before..hope success will be our next time. Insyallah

peace :)

gambar ni aku ambik kat fb..credit for those who upload it.thanks..sorry for using it without permission

No comments:

Post a Comment