Monday, May 23, 2011

i know i should be strong

hidup sememangnya ada turun naik..kadang kala kita akan rasa senang dan bahagia.tp ada kalanya banyak bala yang menimpa. aku slalu pikir i should be strong untuk apa saja ketentuaan illahi.

tanpa diduga seminggu sebelum aku memulakan latihan industri di kiswire sdn bhd, aku telah trlibat dengan kemalangan jalanraya.kaki dan tangan aku cedera teruk, cukup perit penderitaan yang aku rasa dalam menjalani hidup dengan kesakitan..terpaksa mencuci luka setiap hari, tak kira pula perasaan malu yang terpaksa ku tanggung bila orang lain tengok keadaan aku. tuhan saja la yang tahu..

thanks to all my friend for all support and my family for their care for me..sometime, nak menangis pun ada sebab nak tahan sakit ni. tp sahabat ku ada berkata "yakin la bahawa sakit itu adalah jalan pada penghapus dosa".,aku redha je dengan segala ketentuan tuhan.

latihan industri aku teruskan juga, tabahkan jela hati.life must go on right.hehe..da lepas seminggu aku kemalagan jalanraya, luka pn da ok sikit..just taking the risk and going to malaysia rowing training camp.

1st day training, just doing a light training..alhamdulillah.dapat juga bersukan semula

thank god!!

2 comments:

  1. "sahabat ku ada berkata "yakin la bahawa sakit itu adalah jalan pada penghapus dosa"

    haha..kenapa kwn ko ckp mcm tu atta? byk sgt ka dosa ko ni? hehe..gurau ja...

    Chill okay! be strong! amek abg wan sbg contoh..dia lg teruk dr atta..tp kmu dua masi diberi peluang kn...nasib baik teda apa2 yg teruk sgt2 berlaku..

    Lepas ni..hati2 la bawa motor k..jgn mau racing saja..bak kata iklan di Tv..."INGATLAH ORANG TERSAYANG" :)

    All the best for the game SEARF...Good Luck!!

    ReplyDelete
  2. haha..thanks dot.redha ja dengan ketentuan tuhan..ni pun da kira bersyukur sgt sbb xda apa2 yg buruj brlaku..dapat jg men rowing kt singapore ni.

    btul la.wan mmg cintih terbaik..kagum dengan semangatnya.hehe

    game searf da hbs.lawan suma kuat2.malaysia ja masih di belakang.tp atleast ktorng bg fight.hehe

    anyway..thanks my friend :)

    ReplyDelete