Monday, April 4, 2011

last camp PKS for this semester

minggu ni la last camp sea game untuk semester ni..huhu,penat tiap2 minggu turun naik kl utk training rowing.kena fikirkan test ergometer 2km lg..coach nak tgk improvement for every camp.result test ergo ak bolh la tahan tp still x sampai kat level yg aku nak lg..nak aim dapat masa bawah 7 minit.ntah bila la kan leh dapat masa 2..but eerything isn't impossible..hehe

bulan ni kena pulun habis2..final exam da nak dekat da.nak fokus kat tu dulu.yang benda lain lantak ko la pe nak jd.haha..lepas final exam nti ada trainig camp utk game Asia Cup kat singapore..aku nak main!! tp ada internship pula..aduyai.pening pale aku nak pikir.nak minta cuti company mcm x bagi je..haishh.dalam otak ak just fikir nak tanggyh ke x???..tanya orng lain pn dorng xtau nak wat mcmna..ntah la.harapkan yang terbaik je nti for what ever decision i made..doakan aku ye

ak da lama x update blog ni.update pn mesti pasal rowing..haha,xpe2 next post aku try update enda lain pula..

kay then..all de best for my readers

hidup ROWING!!!

No comments:

Post a Comment